Social media marketing

Social media marketing

Media społecznościowe ( Social Media Marketing ) w obecnych czasach nie służą już tylko do rozmów ze znajomymi, czy też do poznawania nowych osób, ale służą co raz częściej do budowania wizerunku firmy wśród potencjalnych klientów.

Tworząc społeczność wkoło pewnego obszaru, umożliwiamy na dzielenie się przemyśleniami, opiniami czy też potrzebami osób wypowiadających się na forum publicznym. Daje to możliwość firmie na wysłuchanie swoich obecnych bądź potencjalnych klientów i wyciągnięcie wniosków, które mogą pomóc w ulepszaniu ich produktów lub usług, ale także tworzą więź i wizerunek firmy z klientem, dzięki czemu jesteśmy postrzegani jako specjaliści i osoby chętne pomagać w danej dziedzinie. Należy pamiętać, że kluczem w mediach społecznościowych jest dialog i to on odgrywa najważniejszą rolę w tej dziedzinie marketingu. Aby skutecznie wykorzystywać Social Media Marketing należy posiadać strategię i zdefiniować cele do których dążymy. Następnie dobór odpowiednich narzędzi i oczywiście najważniejsze czyli prowadzenie odpowiedniego dialogu i mierzenie jego skuteczności.